House

Det här att det gick 18 dagar innan jag skrev igen. Det var ju inte alls tanken, men allt blir inte som man tänkt sig. Idag tog jag mig samman och tog mig till gymmet. Bara bestämde mig, sådär som man måste göra om någonting någonsin ska ske. Och OM jag är glad att jag gick. Allt var rätt! Grym instruktör, peppig musik och en rolig koreografi. När jag kom hem var jag 1) helt slut och fick lägga mig på golvet och 2) så otroligt glad! Att jag har låtit mig själv glömma hur kul det är att gå på danspass är så himla tråkigt. Men nu har jag påmint mig själv och nästa veckas pass är redan bokat. Ser redan fram emot det!

Kommentera

